Klachten.

Incidentele klachten behoren eenmaal tot de marges. Wij vinden elke klacht net als u vervelend.
De meeste verspreiders garanderen een dekking van ± 95%, dit houdt in dat bij een verspreiding
van 10.000 stuks er 500 stuks niet(goed) bezorgd mogen worden! Dit vinden wij onacceptabel.

Wij streven naar een dekking van minimaal 99%. 

Niet elke klacht is altijd gegrond, dit is afhankelijk of de bewoner een NEE-NEE of NEE-JA sticker
hebben, uw folder in een ander pakketje verwachten dan het is verspreid of los in de bus zou komen.
Wij vragen bij een controle aan de bewoners altijd naar het totale pakketje folders dat wij die week verspreid hebben.
Immers zou u nog weten wat er vorige week in uw bus zat?
 

Mocht er ondanks onze grootste zorg toch een bezorgklacht of klachten zijn, vernemen wij die graag van u in de week van verspreiding.

 

U kunt de klacht(en) hieronder aan ons melden.
Noteer altijd de postcode, huisnummer en toevoeging.

Generated with MOOJ Proforms Basic 1.1
Naam van de folder:
Naam van de klant:
Week van bezorging:
Postcode:
Huisnr:
Toevoeging: